Post by mengorupninand on Feb 17, 2022 18:55:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Botworld Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Botworld Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Botworld Adventure 2022 version ▞▞▞
Lol, ik ben mijn hele gameplay kwijt. Ik heb het op Google Play opgeslagen. Sorry, je moet je opgeslagen gegevens herstellen lol
Gewone en ongewone bots zijn de beste, dus wat heeft het voor zin om te spelen en te grinden voor meer zeldzame bots als ze prullenbak zijn... epische bots verbeteren of ziek zijn, speel nooit meer.
dit is een leuk en schattig spel. er moeten een paar dingen worden toegevoegd voor Slice of Life en speelgemak, zoals de wereld kunnen draaien zodat je je personage gemakkelijker kunt zien, maar verder is de game solide.
Leuk spel, maar hij loopt steeds vast.
Vreselijke vreselijke vuilnis prullenbak vreselijke vuilnis prullenbak😡
Sorry voor het beoordelen van een 3-sterren omdat het spel soepel is, maar nadat ik met de boot naar het 2e eiland ben gegaan, is mijn spel laggy. Is er een manier om de vertraging op te lossen?
Botworld is eerlijk gezegd gewoon geweldig. Het is een heel rustig spel. De muziek is geweldig, het idee en de uitvoering zijn geweldig, het verhaal en de dialogen zijn grappig en schattig, de economie is echt genereus. Eerlijk gezegd, gewoon een heel goed gemaakt spel!
nogal duur om de seizoenspas te kopen. maar ik geniet echt van het spel
Oké, nu heb je de gevarenzones veel moeilijker gemaakt. Je hebt hacks gemaakt voor megabots, en gevarenzones zitten vol met sterke megabots die het meeste potentieel hebben om onze runs te beëindigen in slechts één gevecht tegen megabots. Breng het in evenwicht door de oplaadtijd voor brandstof uit de gevarenzone te verlagen, misschien ergens van 12 uur tot 15 uur, wat een voldoende compensatie zou moeten zijn. Alsjeblieft, ik smeek je, het is zoveel moeilijker voor nieuwe spelers en ik weet zeker dat veteranen deze Nerf on Hacks tegen megabots niet leuk zullen vinden.
Veel haperingen en framedrops na 1.1.1 update.
Het spel is verslavend, maar de voortgang is zo traag. De gevarenzone heeft zoveel nutteloze gevechten voor elke 5 seconde en kan de energie van de nutteloze gevechten niet bijvullen. Ik kan niet wachten tot nog eens 20 uur om weer te falen. Ik wilde de wereld verkennen en het verhaal voortzetten. Overweeg om het aantal vijanden te verminderen of de spelers hun energie te laten bijvullen
Botworld Adventure Rollespill pde
erg leuk, heeft een geweldige gameplay en een interessant verhaal.
Kan niet spelen na de laatste update. Spel automatisch sluiten na 5 seconden inloggen
Bewerkt: geen manier om premium valuta te verdienen. Hebzuchtige ontwikkelaars.
Het spel lijkt een cool concept, maar het laadt niet eens. Het laadscherm staat op 100% en er gebeurt niets.
Update: er is nog steeds geen update van de ontwikkelaars, ik wil volledige terugbetaling. Mijn spel blijft crashen na 10-30 seconden inloggen. java.lang.Fout: FATALE UITZONDERING [hoofd] Unity-versie: 2020.3.15f2 Apparaatmodel: Xiaomi Mi 9T Pro
Botworld Adventure Lomu spēles ngo
Goed in het begin. Dan begint het grind/p2w te worden... vijanden zijn te verdomd op in een later stadium. geniet zolang het kan..
Leuk spel. Het enige nadeel is dat ik niet vooruit kan vanwege de energielimiet.
Heel leuk in het begin wordt al snel waanzinnig slordig 24/7 moeten betalen of spelen
Loop altijd vast tijdens het starten.
Botworld Adventure Szerepjátékok ftw
Geweldige gameplay (niet zo ver) en de kunst is verbluffend, maar om de een of andere reden worden de frames gewoon verschrikkelijk en schokkerig. Ik kan games zoals Brawl Stars en andere soepel draaien, maar deze game heeft een minder consistente framerate dan Call of Duty op de Nintendo Wii.
groot avontuur
Deze game is erg vriendelijk voor nieuwe spelers en biedt veel bronnen en inhoud die de game voor langere tijd leuk houden. het energiesysteem in het spel is ook erg dynamisch, waardoor meer gameplay mogelijk is, afhankelijk van hoe goed je het doet in elk gevecht. Pas echter op, het is heel gemakkelijk om urenlang in het spel te worden ondergedompeld. Sterk aanbevelen voor spelers van alle leeftijden en voorkeuren!
wat een tijdverspilling. ik speelde dit de eerste keer, en ik had al een lange vooruitgang. toen ik de app stopte en weer naar binnen ging, bracht het me terug naar de personagemaker. AL MIJN VOORUITGANG IS VERLOREN!!!!!!!!!!!!!
Geniet enorm van dit schattige spel! Toen ik eenmaal een epische bot had... Omg, veranderde het spel... mensen klagen dat de gevarenwereld er te lang over doet om je boot te upgraden. Maar als je goed wordt in het verkennen, is het niet zo slecht. Behalve de hele dag een spelletje spelen heeft geen zin. Dus wachten op vooruitgang is redelijk. Goed begrip. Geweldig spel! Tot nu toe zijn er geen klachten blijven hangen op onderdelen ervan. Ik leef gewoon mijn droom van botgevechten hahaha
I cant gent cotracts 😢 het is zeer teleurstellend, repareer het alstublieft
Wanneer zal de volgende update zijn Ik weet zeker dat na de update die bugs zullen worden opgelost, aangezien deze game bijzonder nieuw is, ik kijk uit naar de update die de game potentieel heeft, wees er zeker van
Zoveel bugs.
zoals de open wereld en verschillende soorten bots. zet je aan het denken als je ze uitspeelt
Uiterst aantrekkelijke en geweldige ervaring als je begint.... Het wordt echter super grindy wanneer je je eerste gevarenzone ontgrendelt. Het laadscherm zou iets zijn waar je meer van ziet dan je eigenlijk zou willen, bcz-gameplay is vrij snel (wat geweldig is), maar het laden elke keer in en uit gevechten zal je algehele plezier ten goede komen.... Bots zijn behoorlijk gevarieerd en wordt geleverd met unieke of vervelende vaardigheden om met oppositie om te gaan. Als het laden op de een of andere manier soepeler gaat, is dit nummer 1
Checkers Board oqj
Geweldig spel, ik speel het non-stop sinds ik het heb. Ik heb geld uitgegeven om de pas te krijgen, maar het lijkt erop dat je niets hoeft uit te geven om vooruitgang te boeken. Als je net als ik bent (fulltime baan, gezinsverantwoordelijkheden, enz.), is het verwijderen van advertenties voor $ 6 absoluut de moeite waard om tijd te besparen. Gevechten zijn automatisch, je controleert alleen je krachten en waar je je bots plaatst. Maar dit biedt nog steeds veel strategie. Ze geven je slechts 500 tekens voor deze beoordelingen, dus ik kan alleen maar zeggen dat ik deze game ten zeerste aanbeveel😁
Een lastig maar leuk spel
bijna geen reclame. soort pokemon iets met auto fight battle arena.
Uitstekende game in het algemeen, vooral als je bedenkt hoe lang het al uit is, de voortgang voelt niet alsof het achter een betaalmuur zit en er is genoeg diepgang met bottypes om je eigen speelstijl te vinden (behalve één onbetwist beste eenheid in het spel, die nog steeds is dat niet zo moeilijk te krijgen) Ik kan niet wachten om te zien hoe het spel zich de komende maanden ontwikkelt.
echt leuk spel met goede graphics met een leuk gevoel
Botworld Adventure Hry na hrdinov tvfw
Het stopt met 100% laden en begon op te hangen Hoop om het op te lossen. Dank u
Dit spel is uitstekend! Ik ben meestal niet onder de indruk van telefoonspellen, maar deze is van topkwaliteit. Geen opdringerige toevoegingen, geen problemen tot nu toe. Ik speel nu 2 weken en ik hou van het verhaal. Ik gebruik een rambot, maar ik heb het gevoel dat een verdedigings- of sluipschutterbot beter is