Post by mengorupninand on Feb 17, 2022 19:07:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset point ▞▞▞
▞▞▞ Tank Hero 2022 version ▞▞▞
Dette spil er meget godt, jeg elsker dette spil, kan du lave tank hero -2 tak i lav Mb
Dejlig simpel spilkontrol er værst
Hårde kontroller, og du kan ikke få en anden tank. Det er også lidt kedeligt
Tank Hero آرکید ajm
Dårlig styring og dårligt lavet
Det plejede at være et sjovt spil, selv med at skulle vente på den dumme scoretæller og en lejlighedsvis annonce nede i hjørnet, der forsøgte at narre dig til at trykke på den.... Nu er det alt det og en fuld annonce hver anden omgang.
Mega fedt spil, der kommer tit nye opdateringer med nye baner, hvilket gør det endnu federe..
Dejligt spil, men nogle niveauer er næsten umulige.
Spillet er ok
Det er super sjovt og underholdende. Jeg kan spille det i timer uden det bliver kedeligt, fordi banerne bliver ved at variere. Fantastisk spil!
Sjov til hurtige runder, korte annoncer også.
Dårligt niveau arrangement
det her er lidt kedeligt..
Dette spil er interessant, siden jeg installerede det, har jeg spillet i 45 minutter non-stop. Jeg plejer ikke engang at bedømme apps.
hvordan kan jeg vise mit navn med kun én sidevinkel
Ja det er ok, men kan ikke få forskellige bom så meget
Det er et rigtig godt spil, men det trænger til en opdatering
Fantastisk spil, meget vanedannende. Et af mine yndlingsspil. Du bør prøve dette med det samme
Sjovt spil bare dårlig kontrol på grund af skydning.
Godt, men det bliver alt for svært at faste
داداش وقتی بازی عالی و کمذحجم خوبمی سازی دمتگرم ولی این کمذحجم خوبمی سازی دمتگرم ولی این کاخ ریزی . من مر حله 16 رو رد میکنم بعد تیرام روی تر تر میشه چرا مرحله 20.تیرام همون قبلیایه مرحلم همون 16 اگه ا زر مپ بپرسن مزخرفترین زازی دنیا. چیه. اینه و اگه بپرسن بهترینشون بازم اینه
Great time killer det er det bedste tankspil God grafik
Vi forstår behovet for annoncer i gratis apps, men hvis annoncer ikke tillader dig at spille, vil du glemme appen. Dette spil er for irriterende
Virker ikke på den nye Android-version
Kontroller er Squirrely og svære at kontrollere
bedste spil til timepass og flot grafik og tak til udviklere for at lave dette spil
Super fedt
Overordnet set er spilmekanikken god, jeg kan virkelig godt lide funktionen til at hoppe tilbage med kanonkuglen, som gør det muligt at ødelægge fjendens kampvogne på kreative måder. Men det ville være rigtig godt, hvis der var noget belønningssystem eller præstationer i spillet. Det ville også være interessant, hvis spillertank ville få power Ups.
Elsker dette spil, der er ingen problemer eller noget negativt at sige, at det er så sjovt. Og ingen forsinkelse anbefaler stærkt at spille det.
Godt, men indstil en online multiplater-tilstand. Grafikken er god. Og glat spil. Det vil være bedre at indstille hit points, dmg/sek for hver enhed og tage forskellige tanke for at låse op og opgradere. Det vil gøre spillet mere bedre og attraktivt.
Rigtigt fedt spil... :-)
Tank Hero Arkadne igre gqh
Hole.io Аркаде ihi
Lidt ensformig, men ret sjovt.
Fantastisk spil
Mega fedt nu mangler den være online spil
Tank Hero Παιχνίδια arcade alcl
Dette spil er meget dårligt, det er det
Det er sgu god underholdning
Det var et rigtig godt spil, indtil det ændrede joysticket, nu er det nok svært at styre tanken
Det er et godt spil, men jeg keder mig til sidst, fordi jeg vil fremad som en mission, hvor du skal bevæge dig uden for boksen
Dårlig styring, bevægelsespinden sidder fast på sin plads, den bevæger sig ikke, hvilket gør styringen dårlig
Jeg går med John Wolf
Så laggy, indramning så dårlig. Jeg tror, du skal bruge mindst 8 GB RAM for at spille det glat.